Venner på Facebook?

onsdag 28. september 2011

En fiktiv strategi for sosiale medier for utestedet/restauranten Kos


Dette er en fiktiv strategi jeg har satt opp som et eksempel på hvordan en bedrifts strategi for bruk av sosiale medier kan se ut. Jeg har tatt antagelsen for Kos at det vil være hensiktmessig og kun benytte Facebook grunnet et begrenset behov for å kommunisere og dele informasjon. Hensikten er å være synlige og svare raskt på spørsmål og henvendelser.

Her er strategien:

6 kommentarer:

  1. Heihopp!
    Hehe, lo godt av: "få edru tilbakemelding".
    Fin-fin strategi det der, fulgt "oppskriften" veldig nøye?
    Dog anbefaler jeg å velge en annen bakgrunn neste gang, var litt ekkelt å lese med matta(?) bak.

    SvarSlett
  2. Hei!
    Takker :)
    Prøvde å kombinere litt oppskrift med hva som var hensiktsmessig for bedriften å ha med. Ser nå at det var ekkelt, så ikke helt sånn ut på PP. Takk for tilbakemelding ;)

    SvarSlett
  3. Heia,
    God presentasjon, men ikke lett å lese gjennom pga bakgrunnen :)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Bra presentasjon dette, men må nok være enig med de over om at bakgrunnen ikke var helt heldig!

    SvarSlett
  5. Fin presentasjon med gode poenger. Men som de andre over også har poengtert, så var bakgrunnen litt distraherende å lese fra.. :-) Ellers veldig bra!

    SvarSlett
  6. Fin presentasjon innholdsmessig. Flott med kakediagram over målgruppene (diagrammet forutsetter vel at ingen er med i flere målgrupper samtidig). Synes du har med det som er viktig i en strategi i presentasjonen din. Bra jobbet.

    SvarSlett